вівторок, 3 березня 2015 р.

«Здоровий спосіб життя - це модно»

ВИСЛОВИ ПРО ЗДОРОВЯ

•    Найбільше багатство – здоров’я.
Народна мудрість
•    Вмирає лише кволе і слабке, здорове і сильне завжди виходить переможцем.
Ч.Дарвін
•    Нічого люди не бажають більше зберегти і нічого, між тим, менше не бережуть, ніж своє власне життя.
Ж.Лабрюйєр
•    Для людини здоров’я є найбільше благо.
Еліхарм
•    Немає приємності і чудової мудрості, якщо у кого-небудь немає міцного здоров’я.
Симонід Кеосский
•    Без здоров’я і мудрість незавидна, і мистецтво бліде, і сила в’яне, і багатство без користі, і слово без сили.
Герофіл
•    Здоров’я не цінують, поки не приходить хвороба.
Т.Фуллер
•    Всі ми, коли здорові, легко даємо хороші поради.
Публій Теренцій
•    Здоров’я – це коли кожний день – кращий.
Ф.Адамс
•    Немає друга, подібного здоров’ю, немає ворога, подіб-ного хворобі.
Староіндійське висловлювання
•    Найцінніший плід здоров’я – можливість отримувати задоволення.
М.Монтень
•    Здоровому і нездорове здорово, а нездоровому і здоро-в’я нездорово.
Народна мудрість
•    Якщо людина сама стежить за своїм здоров’ям, то важ-ко знайти лікаря, який знав би краще корисне для її здоров’я, ніж вона сама.
Сократ
•    Здоров’я – мудрих гонорар.
П.Беранже
•    Умовою щастя є здоров’я.
Л.М.Толстой
•    Є тисяча хвороб, але тільки одне здоров’я.
Л.Берне
•    Будь здоровий, як вода, а багатий, як земля.
Побажання
•    Болить бік, дев’ятий рік, та й досі до болю не привик.
Народна мудрість
•    В кого болять кості, тому не йти в гості.
Народна мудрість
•    Де болить, там і торкаєш кожну мить.
Народна мудрість
•    Що в кого болить, про те і говорить.
Народна мудрість
  

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...